Online bestellen
Terug
Veel gestelde vragen
Hoe werkt De Lokalist?
Je bestelt bij De Lokalist producten van lokale winkeliers en boeren. Als je voor 16:00 bestelt, heb je jouw bestelling morgen al in huis. Je winkelt bij De Lokalist uit alle assortimenten en kiest bijvoorbeeld brie van de kaasboer, paprika van de groentewinkel en rosbief van de slagerij. Als je klaar bent met winkelen, vermeld je het gewenste afleveradres en selecteer je het tijdvenster van jouw keuze. Na betaling via iDEAL of creditcard zorgt De Lokalist ervoor dat jouw bestelde producten (vers) bereid en gecombineerd tot 1 bestelling bij je thuis wordt bezorgd.
Wat is het bezorggebied van De Lokalist?
Ons bezorggebied bestaat uit de provincie Utrecht, ’t Gooi, Amsterdam en omgeving, Almere, (een deel van) de Veluwe en regio Arnhem. Klik boven in de menubalk op ‘Bezorgdag’, geef je postcode in en ontdek of we ook bij jou bezorgen.
Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?
De Lokalist is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag tussen 08:00 - 17:00 via
085-2227777
. Je kunt ons ook altijd een email
info@lokalist.nl
sturen als je een vraag of suggestie hebt, we pakken dit dan zo snel als mogelijk op.
Hoe gaat De Lokalist om met hygiëneregels?
De Lokalist werkt volgens een door de NVWA (Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit) erkende en goedgekeurde hygiënecode en voldoet daarmee aan de wettelijke HACCP-regelgeving.
;